Friday, December 14, 2012

Nafsu Hawa

Hawa menunggu kepulangan suaminya sampai hampir terlelap. Dalam lelapnya pula di lihatnya cahaya menerangi biliknya yang suram itu. Bunyi pintu di kuak perlahan. Hawa merasakan mungkin itu suaminya sudah pulang.Namun entah mengapa dirinya bagaikan dikunci di atas katil dan di biarkannya sahaja akan perasaannya untuk menyambut suaminya yang amat di rindunya itu. Manakan pula sudah terlalu lama dia terbiar sendiri. Nafsunya juga meronta ronta.. Cuma ayat yang keluar dari mulutnya.

"Abang..."

Tanpa berlengah lagi suaminya menghampirinya. Dalam dengus kasar suaminya itu Hawa di telanjangi. Tiada seurat benang pun rupanya Hawa di bawah selimut itu. Hawa memang menantikan suaminya untuk terus segera menjamah tubuhnya.Nafsu Hawa terus menggila...mungkin kerana terlalu dahagakan belaian seorang lelaki maka Hawa mengambil alih akan posisinya di atas suaminya.

Tak lepas dari santapan mata Hawa...Puas...kini Hawa mula berimaginasi setiap lengkuk lentuk tubuh badan suaminya dihayati...Semuanya sempurna...Kini bukan hanya pandang sahaja..Segenap inci di tubuh suaminya dinikmati...Tubuh suaminya yang hangat menghangatkan malam itu...Kulit Hawa yang halus seperti sutera itu mendapat belaian dari insan yang dia dambakan.

Suaminya menghidu akan wangi haruman yang sebentar tadi Hawa semburkan dan dicalitkan ditubuhnya...Haruman itu sangat meransangkan deria bau mereka berdua...Suaminya mencium di daerah mana mana yang dia rasa perlu...dan setelah mengalir keringat maka bau yang asli pun menerjah ke deria hidung...Bukan harum bukan wangi namun bau seorang adam dan seorang hawa...

Dan rintihan dan rengekan manja Hawa memenuhi segenap ruang kamar itu. Bila setiap gerakan demi gerakan itu juga mereka hayati dan nikmati sepuas puasnya...Hawa suka dengan setiap keluhan dan dengusan kasar bila suaminya bagai kepenatan dan menguasai akan dirinya sebagai wanita yang perlu dikuasai. Betapa malam ini mereka menggunakan setiap panca indera ...Setiap sentuhan dan belaian bagaikan mengejutkan semuanya yang akan memberikan kepuasan kenikmatan melayari bahtera idaman..

Malam itu bagaikan tidak seperti malam malam sebelumnya. Hawa merasakan bahawa suaminya itu bagaikan mendapat tenaga sepuluh kali bahkan berpuluh puluh kali ganda. Tak terhingga puasnya dan keletihannya diranjang. Hawa merasakan malam begitu panjang. Hampir setiap saat Hawa merasakan yang mereka telah menuju puncak bahagia yang di idam idamkan.Pada malam itu sahaja suaminya sudah membawa Hawa melayari berkali kali. Entah apa yang merasuk akan suaminya namun Hawa puas dengan layanan suaminya.

Awal pagi lagi sebelum matahari muncul suaminya sudah keluar tergesa gesa. Mungkin banyak urusan barangkali kerana sudah hampir tiga bulan tidak ke pejabatnya di tanah air.Mungkin perlu menghadiri mesyuarat tergempar. Ahhh... pada Hawa suaminya sudahpun menunaikan tanggungjawapnya untuk memenuhi tuntutan nafsunya malam tadi. Malah apa yang diberikannya oleh suaminya malam tadi mungkin cukup untuk berbulan bulan lamanya.

Selesai mandi dan membersihkan diri sambil bernyanyi nyanyi kecil akan gembiranya Hawa merehatkan diri sambil menikmati minum pagi seorang diri dan di saat dia menerima panggilan dari suaminya.

"Wawa..abang tak jadi balik semalam...abang punya flight delay sayang...mungkin esok lusa baru abang balik..." suara didalam telefon melalui panggilan jauh suaminya yang menjadi perwakilan Kementerian Luar Negeri di Eropah Timur.

Cawan kopi terlepas dari pegangannya dan terhempas ke lantai...

10 comments:

Nong Andy said...

siapakah 'suami' yg digaulinya malam itu.. misteri ini sila tolong ungkaikan wahai gerimis senja hehehe...


pisang kaki, sila lawan! hehehehe...

Anonymous said...

hantu raya ke? aarghhh. gila

[pisang]

ewanthology said...

oppssss

Khaisya said...

kerana rindunya yg sarat Hawa digauli dan mengauli tanpa sangsi. :P

dariilhamkehati said...

errrr ....

Asrul "iLham" Sany said...

wahhh... curang dengan siapa ni....

misz aisya said...

serious?

weyh, xkanlah xkenal laki sendiri. suara, bau badan..

ok, kalau aku dah kawen nnti, aku xkan jd cam hawa. check dulu. haha

Lelaki said...

mmg layan habis .....




rupanya?




seram siut! kalau aku lelaki tetapi jika aku perempuan mungkin tak....


sadis jiwa aku ni...hehe!

Skull Writers said...

terimakasih pada semua yang sudi singgah dan baca...

{Gerimis Senja}

reenapple said...

wah wah wah wah... aku no komen.. ahaha. Tapi di part akhir.. seram terasa.. dahlah aku baca tgah3 malam ni.. wuuuuuuu