Thursday, November 29, 2012

Mindless

{oleh Gerimis Senja}

Aku tidak membenci niggers, memandangkan semuanya Fantasme. Aku lebih dari kau. Aku mahu jadi penakluk. Sekejap lagi aku akan digantung sampai mati. Mereka tidak puas menghukumku, mereka tidak pernah puas. Percayalah. 

Kalau kau benci aku, kau samakan aku dengan niggers. Laksana anjing kau hukum aku. Aku bukan membunuh, aku membersihkan.

Aku bukan Zionist...
Aku niggers...

Gelodak jiwa aku di kandang sempit ini. Mereka sudah menentukan aku bersalah. 

Aku bukan pesalah dunia...
Aku penakluk!!!
Aku beriman dengan Mu...

........................................................................................................

Dia dah mati di tali gantung.
Puak Kurds dan Syiah tersenyum bangga di sisi patungnya yang tumbang itu. Dunia kehilangan akalnya.

Mindless...

6 comments:

Evagurl said...

tragic

ewanthology said...

demi dunia, mereka sanggup lakukan apa sahaja

محمد رازيق said...

demi kuasa. juga pengaruh

Jna marcello said...

Marah nye tp btul ape malay male bgtw tu mereka sggup buat apa sahaja..

abang bro EL said...

hemmm...percaturan dunia....

Nong Andy said...

huh.... manusia sangat pandai menghukum...